2011. november 30., szerda

Kötözködés fail. xDD

Szóval, hát izéh... "Anno" (igazából nem is olyan rég xD) vagy a H&S-ben, vagy az Aliensben volt egy beszélgetés... Szóval nem tudom, melyik Alien volt ilyen gonoszdi egy másik Aliennel, de valki nagyon vicces kedvében volt, az is biztos... xĐ Mikor hallottam erről a dologról, nekem is regiznem kellett, erre a bizonyos oldalra...

És vicces dolgokat láttam a hozzászólásokban, igazából most ez lenne a lényeg, nem az Ázsia-téma. Egyes emberek, akik HÜLYÉK milyen simán beszólnak másoknak... azért ez de szaar. xDD

klikk idee, és ízlés szerint használjatok nagyítót :P xD



xDD
Nem tudom, a végén a saját nick nevemet minek satíroztam le, úgy gondoltam, már akkor kollektíven mindenkit cenzurállok. XDXD

4 megjegyzés:

  1. Hát ez....
    Istenem -.-"
    xDDD Ezek nagyon izééé XDDDDDD
    apám-.-"
    XD

    VálaszTörlés
  2. Alisaaa. xD Igen, ezek szerintem is elég gázos.xD de én akkorákat szakadtaaam xD

    VálaszTörlés
  3. hát ez... én besírtam rajta... xD hogy lehet valaki ennyire tájékozatlan? mert ezt azért illenék tudni, hogy Ázsia nem ország barna bőrű népességgel, hanem kontinens kicsi sárga vágottszemű emberkékkel...xD

    VálaszTörlés
  4. igen-igen, aztán amúgy az aliensben még majdnem én lettem a "köcsög", hogy ezt szóvá tettem XDDD

    VálaszTörlés